SHPALLJE PËR NËPUNËS CIVIL,

LËVIZJE PARALELE, PËR NGRITJEN NË DETYRË DHE PRANIM NË SHËRBIMIN CIVIL

 

Sekretar i Pergjithshëm

I-b

 

Në zbatim të nenit 26 të Ligjit Nr. 152/2013, “Për nëpunësin civil”, i ndryshuar, si dhe të Kreut II dhe III, të Vendimit Nr. 242, datë 18/03/2015, të Këshillit të Ministrave, Bashkia Selenicë shpall procedurat e lëvizjes paralele ,të ngritjes dhe pranim në shërbim civil për pozicionin:

 

  • Sekretar I Përgjithshëm
  • Kategoria e pagës I-b

 

 

Plotësimi i pozicionit më sipër bëhet nëpërmjet procedurëssë lëvizjes paralele dhe ngritjes në detyrë. Të dyja këto procedura është vendosur të jenë të hapura edhe për kandidatë të tjerë që plotësojnë kushtet dhe kërkesat për vendin e lire (në zbatim të nenit 26/4).

 

Për të treja Procedurat (lëvizje paralele ,ngritje në detyrë, pranim në shërbim civil) 

aplikohet në të njëjtën kohë!

 

Afati për dorëzimin e Dokumenteve:

 

për lëvizjen paralele do të jetë  06.01.2020

 

për ngritje në detyrë do të jetë  08.01.2020

 

për  pranim ne shërbimin civil  08.01.2020

 

Përshkrimi përgjithësues i punës për pozicionin si më sipër është:
  1. a)  Formulon politikat e institucionit dhe merr masa për zbatimin e tyre;
  2. b)   Koordinon dhe garanton përfshirjen e kontributeve të dhëna nga seksionet/drejtoritë,

të cilat kanë lidhje midis tyre, gjatë procesit të formulimit të politikave, sipas fushës që mbulon institucioni;

  1. c)  Siguron zbatimin e vendimeve lidhur me politikat, duke ndjekur rregullisht procesin dhe duke marrë masa për zgjidhjen e problemeve;
  2. d)  Siguron drejtim strategjik afatgjatë;
  3. e)  Merr masa për përgatitjen, zbatimin, kontrollin e brendshëm financiar, monitorimin, raportimin, kontabilitetin dhe auditimin e brendshëm të buxhetit të institucionit dhe përgjigjet përpara Kryetarit të Bashkisë në përputhje me legjislacionin.
  4. f)   Identifikon mundësitë për reduktim të shpenzimeve, për përmirësim të politikave, programeve dhe performancës institucionale;
  5. g)  Menaxhon procedurat e rekrutimit, ,trajnimi, vlerësimit dhe zhvillimit të burimeve njerëzore ,në përputhje me rregullat e Sherbimit civil, Kodit të punës etj.
  6. h)  Organizon punën dhe përcakton detyrat sipas njësive kryesore administrative;
  7. i)     Siguron  një  klimë  bashkëpunimi,  kordinimi  dhe  gjithëpërfshirjeje  të  stafit  dhe promovon zhvillimin e kapaciteteve njerëzore;
  8. j)   Është përgjegjës për ristrukturimin organizativ të institucionit;
  9. k)  Miraton përshkrimet e punës së nëpunësve të institucionit;
  10. l)   Promovon iniciativa për përmirësimin e shërbimeve me publikun;
  11. m)  Përfaqëson institucionin, me autorizim të titullarit, brenda dhe jashtë vendit;
  12. n)  Kryen detyra të tjera të ngarkuara posaçërisht për shkak të pozicionit, nga akte të tjera ligjore që   janë në fuqi apo do hyjnë në fuqi ,apo detyra me urdhër të Kryetarit të Bashkisë, gjithnjë bazuar në ligje..

 

1 LËVIZJA PARALELE 

 

Kanë të drejtë të aplikojnë për këtë procedurë vetëm nëpunësit civilë të së njëjtës kategori, në të gjitha insitucionet pjesë e shërbimit civil.

 

1.1 KUSHTET PËR LËVIZJEN PARALELE DHE KRITERET E VEÇANTA

 

Kandidatët duhet të plotësojnë kushtet për lëvizjen paralele si vijon:

  1. Të jenë nëpunës civil të konfirmuar, brenda së njëjtës kategori (kategoria I-b);
  2. Të mos kenë masë disiplinore në fuqi;
  3. Të kenë të paktën vlerësimin e fundit “mirë” apo “shumë mirë”;

Kandidatët duhet të plotësojnë kriteret e veçanta si vijon:

Kandidatët duhet të plotësojnë kriteret e veçanta si vijon:

  1. Të zotërojnë diplomë të nivelit Master Shkencor“
  2. Të kenë eksperiencë pune jo më pak se 10 vite në administratën shtetërore
  3. Të kenë aftësi të mira komunikuese dhe të punës në grupe.
  4. Të zotërojnë mirë programet e kompjuterit.

 

1.2 DOKUMENTACIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT

 

Kandidatët që aplikojnë duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë:

  1. Jetëshkrim i plotësuar në përputhje me dokumentin tip që e gjeni në linkun:

http://dap.gov.al/vende-vakante/udhezime-Dokumente/219-udhezime-Dokumente

  1. Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);
  2. Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
  3. Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
  4. Vërtetim të gjëndjes shëndetësore;
  5. Vetëdeklarim të gjëndjes gjyqësore;
  6. Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
  7. Vërtetim nga Institucioni që nuk ka masë displinore në fuqi.
  8. Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrimin tuaj.

 

Dokumentet duhet të dorëzohen me postë apo drejtpërsëdrejti në institucion, brenda datës 06.01.2020.

 

1.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK

 

Në datën 07.01.2020,  njësia e menaxhimit të burimeve njerëzore të Bashkia Selenicë ku ndodhet pozicioni për të cilin ju dëshironi të aplikoni do të shpallë në portalin “Shërbimi Kombëtar i Punësimit”, në  faqen zyrtare listën e kandidatëve që plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kriteret e veçanta, si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet intervista.

Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet e lëvizjes paralele dhe kriteret e veçanta do të njoftohen individualisht nga njësia e menaxhimit të burimeve njerëzore të institucionit ku ndodhet pozicioni për të cilin ju dëshironi të aplikoni, nëpërmjet adresës tuaj të e-mail, për shkaqet e moskualifikimit.

 

1.4 FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET INTERVISTA

 

Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:

1.Kushtetuten e RSH-

2.Ligjin nr.10296 dt.08.07.2010 ”Për menaxhimin financiar dhe kontrollin”,i ndryshuar me ligjin nr.110/2015 , akte të tjera normative të Ministrisë Financave “ Për menaxhimin e kordinimin e riskut”

3.Ligj Nr. 44/2015  ‘’Kodi I Procedurave Administrative i Republikës së Shqipërisë “

4.Ligjin nr.152/2013 “Për në Nëpunësin civil në RSH-së”dhe aktet n/ligjore përkatëse.

  1. Ligjin Nr. 139/2015 “Për Vetëqeverisjen Vendore”
  2.  Ligjin nr 9936 dt.26.06.2008 “Për menaxhimin e sistemit buxhetor”në RSH-së”
  3.  Ligjin nr.9720 dt.23.04.2007 “Për auditimin e brendshëm së sektorin publik”
  4. Ligjin Nr. 9131, datë 08.09.2003, “Për rregullat e etikës në administratën publike”
  5. ligjin nr.9049, datë 10.04.2003 “Për deklarimin dhe kontrollin e pasurive, të detyrimeve

financiare të të zgjedhurve dhe disa nëpunësve publikë”

  1. Ligjin nr.9367, datë 07.04.2005 “Për parandalimin e konfliktit të interesave në ushtrimin e funksioneve publike”, i ndryshuar
  2. Ligjin nr90/2012 “Për organizimin dhe funksionimin e administrates shtetërore në RSH- së.

 

 

 

 

 

 

 

1.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE

 

Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me Dokumentacionin e dorëzuar:

Kandidatët do të vlerësohen për përvojën, trajnimet apo kualifikimet e lidhura me fushën, si dhe çertifikimin pozitiv ose për vlerësimet e rezultateve individale në punë në rastet kur proçesi i çertifikimit nuk është kryer. Totali i pikëve për këtë vlerësim është 40 pikë.

Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:

  1. Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin e pozicionit të punës;
  2. Eksperiencën e tyre të mëparshme;
  3. Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.

Totali i pikëve për këtë vlerësim është 60 pikë.

 

1.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT

 

Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Bashkia Selenicë do të shpallë fituesin në Faqen Zyrtare të Bashkisë, Shërbimin Kombëtar të Punësimit dhe në stendën e informimit të publikut. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen në mënyrë elektronike .

 

2 NGRITJA NË DETYRË

 

Vetëm në rast se pozicioni i renditur në fillim të kësaj shpalljeje, në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele, rezulton se është ende vakant, ai është i vlefshëm për konkurimin nëpërmjet procedurës së ngritjes në detyrë, 

Kjo procedurë është vendosur të jetë e hapur edhe për kandidatë të tjerë jashtë shërbimit civil, që plotësojnë kushtet dhe kërkesat për vendin e lire (në zbatim të vendimit të titullarit por që nuk mund të kalojë 20% të numrit total të vendeve në cdo vit kalendarik, neni 26/4)

 

2.1 KUSHTET QË DUHET TË PLOTËSOJË KANDIDATI NË PROCEDURËN E NGRITJES NË DETYRË DHE KRITERET E VEÇANTA

 

Kushtet që duhet të plotësojë kandidati në procedurën e ngritjes në detyrë janë: 

  1. Të jetë nëpunës civil i konfirmuar kategoria I-b;
  2. Të mos ketë masë disiplinore në fuqi (të vërtetuar me një dokument nga institucioni);
  3. Të ketë të paktën vlerësimin e fundit “Mirë” ose “Shumë mirë”;
  4. Të zotërojnë diplomë të nivelit Master Shkencor“
  5. Të kenë eksperiencë pune jo më pak se 10 vite në administratën shtetërore

 

 

2.2 DOKUMENTECIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT

 

Kandidatët që aplikojnë duhet të dorëzojnë Dokumentet si më poshtë:

  1. Jetëshkrim i plotësuar në përputhje me dokumentin tip që e gjeni në linkun:

http://dap.gov.al/vende-vakante/udhezime-Dokumente/219-udhezime-Dokumente

  1. Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);
  2. Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
  3. Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
  4. Vërtetim të gjëndjes shëndetësore;
  5. Vetëdeklarim të gjëndjes gjyqësore;
  6. Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
  7. Vërtetim nga Institucioni që nuk ka masë displinore në fuqi;
  8. Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimim shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrimin tuaj.

 

Dokumentet duhet të dorëzohen me postë apo drejtpërsëdrejti në Bashki, brenda datës 08.01.2020, në Bashkine Selenicë

 

2.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK

 

Duke filluar nga data 08.01.2020 Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore e Bashkisë Selenicë do të shpallë në Faqjen Zyrtare, Shërbimin Kombëtar të Punësimit dhe në faqen zyrtare listën e kandidatëve që plotësojnë kriteret e veçanta si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet testimi me shkrim dhe intervista e strukturuar  me  gojë.

Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet dhe kriteret e veçanta do të njoftohen individualisht nga njësia e menaxhimit të burimeve njerëzore të institucionit ku ndodhet pozicioni për të cilin ju dëshironi të aplikoni, nëpërmjet adresës tuaj të e-mail, për shkaqet e moskualifikimit.

 

2.4 FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET TESTIMI DHE INTERVISTA

 

Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:

    1. Njohuritë mbi Ligjin Nr.152/2013, “Për nëpunësin civil”, (i ndryshuar) si dhe aktet nënligjore të dala  në zbatim të tij.

 

  • Njohuritë mbi Ligjin Nr. 9131, datë 08.09.2003, “Për rregullat e etikës në administratën publike”.

 

    1. Njohuritë mbi Ligjin Nr. 44/2015, “Kodi i Proçedurave Administrative të Republikës së Shqipërisë”.
    2. Njohuritë mbi Ligjin Nr. 139/2015 “Për Vetëqeverisjen Vendore”.

 

  • Njohuritë mbi Ligjin Nr. 119/2014 “Për të drejtën  e informimit”.

 

  1. Njohuritë mbi Ligjin Nr. 124/2015 “Për efiçencën e energjisë”.
  2. Njohuritë mbi ligjin Nr. 9232, datë 13.05.2004 “Për programet sociale të strehimit të banorëve të zonave urbane“.
  3. Njohuritë mbi ligjin Nr. 9321, datë 25.11.2004 “Për privatizimin e banesave dhe objekteve të kthyera në banesa, të ndërtuara me fondet e shoqërive dhe të ndërmarrjeve shtetërore
  4. Njohuritë mbi Ligjin Nr. 9416, datë 20.05.2005 “Për procedurat e privatizimit të banesave të ndërtuara ose të blera me fonde shtetërore nga enti kombëtar i banesave”;
  5. Njohuritë mbi Ligjin Nr. 8308, datë 18.03.1998 “Për transportet rrugore” dhe aktet nënligjore të dala në bazë dhe për zbatim të tij;
  6. Njohuritë mbi Ligjin Nr. 10431, datë 09.06.2011 “Për mbrojtjen e mjedisit

 

Kandidatët gjatë intervistës së strukturuar me gojë do të vlerësohen në lidhje me:

  1. Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me përshkrimin e pozicionit të punës;
  2. Eksperiencën e tyre të mëparshme;
  3. Motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën.

 

2.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE

 

Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:

  1. Vlerësimin me shkrim, deri në 40 pikë;
  2. Intervistën e strukturuar me gojë qe konsiston ne motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën, deri në 40 pikë;
  3. Jetëshkrimin, që konsiston në vlerësimin e arsimimit, të përvojës e të trajnimeve, të lidhura me fushën, deri në 20 pikë.

 

2.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT

 

Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Bashkia Selenice do të shpallë fituesin në Faqen Zyrtare të Bashkisë, Shërbimin Kombëtar të Punësimit dhe në stendën e informimit të publikut. Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen në mënyrë elektronike .

 

3 PRANIM NE SHERBIM CIVIL

 

Vetëm në rast se për këto pozicione në përfundim të procedurës së lëvizjes paralele dhe ngritjes në detyrë  rezulton se vendi është përsëri vakant, pozicioni është i vlefshëm për konkurim nëpërmjet procedurës së pranimit në shërbim civil .

 

 

 

3.1 KUSHTET QË DUHET TË PLOTËSOJË KANDIDATI NË PRANIMIN E SHERBIMIT CIVIL DHE KRITERET E VEÇANTA

 

Kandidatët duhet të plotësojnë kriteret e veçanta si vijon:

  1. Të zotërojnë diplomë të nivelit „Master Shkencor“
  2. Të kenë eksperiencë pune jo më pak se 10 vite në administratën shtetërore
  3. Të kenë aftësi të mira komunikuese dhe të punës në grupe.
  4. Të zotërojnë mirë programet e kompjuterit.

 

 

3.2 DOKUMENTECIONI, MËNYRA DHE AFATI I DORËZIMIT

 

Kandidatët duhet të dorëzojnë me postë ose dorazi në sekretarinë e Bashkisë Selenice ose në  Drejtorinë e Burimeve Njerëzore të Bashkisë Selenice brenda datës 08.01.2020 dokumentat si më poshtë :

  1. Jetëshkrim i plotësuar në përputhje me dokumentin tip që e gjeni në linkun:

http://dap.gov.al/vende-vakante/udhezime-Dokumente/219-udhezime-Dokumente

  1. Fotokopje të diplomës (përfshirë edhe diplomën bachelor);
  2. Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);
  3. Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
  4. Vërtetim të gjëndjes shëndetësore;
  5. Vetëdeklarim të gjëndjes gjyqësore;
  6. Vlerësimin e fundit nga eprori direkt;
  7. Vërtetim nga Institucioni që nuk ka masë displinore në fuqi.
  8. Çdo dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë, vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrimin tuaj.

 

 

 

 

 

3.3 REZULTATET PËR FAZËN E VERIFIKIMIT PARAPRAK

 

Duke filluar nga data  08.01.2020 Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore e Bashkisë Selenicë do të shpallë në Faqjen Zyrtare, Shërbimin Kombëtar të Punësimit dhe faqen zyrtare listën e kandidatëve që plotësojnë kriteret e veçanta pranim në sherbimin Civil, , si dhe datën, vendin dhe orën e saktë ku do të zhvillohet testimi me shkrim dhe intervista e strukturuar  me  gojë.

Në të njëjtën datë kandidatët që nuk i plotësojnë kushtet dhe kriteret e veçanta për pranim ne sherbimin civil do të njoftohen individualisht nga Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore e Bashkisë Selenicë, nëpërmjet email-it të tyre, për shkaqet e moskualifikimit.

 

 

3.4 FUSHAT E NJOHURIVE, AFTËSITË DHE CILËSITË MBI TË CILAT DO TË ZHVILLOHET TESTIMI DHE INTERVISTA

 

Kandidatët do të vlerësohen në lidhje me:

1.Kushtetuten e RSH-

2.Ligjin nr.10296 dt.08.07.2010 ”Për menaxhimin financiar dhe kontrollin”,i ndryshuar me ligjin nr.110/2015 , akte të tjera normative të Ministrisë Financave “ Për menaxhimin e kordinimin e riskut”

3.Ligj Nr. 44/2015  ‘’Kodi I Procedurave Administrative i Republikës së Shqipërisë “

4.Ligjin nr.152/2013 “Për në Nëpunësin civil në RSH-së”dhe aktet n/ligjore përkatëse.

  1. Ligjin Nr. 139/2015 “Për Vetëqeverisjen Vendore”
  2.  Ligjin nr 9936 dt.26.06.2008 “Për menaxhimin e sistemit buxhetor”në RSH-së”
  3.  Ligjin nr.9720 dt.23.04.2007 “Për auditimin e brendshëm së sektorin publik”
  4. Ligjin Nr. 9131, datë 08.09.2003, “Për rregullat e etikës në administratën publike”
  5. ligjin nr.9049, datë 10.04.2003 “Për deklarimin dhe kontrollin e pasurive, të detyrimeve

financiare të të zgjedhurve dhe disa nëpunësve publikë”

  1. Ligjin nr.9367, datë 07.04.2005 “Për parandalimin e konfliktit të interesave në ushtrimin e funksioneve publike”, i ndryshuar
  2. Ligjin nr90/2012 “Për organizimin dhe funksionimin e administrates shtetërore në RSH- së.

 

 

 

 

 

 

 

3.5 MËNYRA E VLERËSIMIT TË KANDIDATËVE

 

Kandidatët do të vlerësohen me pikë sipas skemës së vlerësimit, si më poshtë :

 

  • Vlerësimin me shkrim, deri në 60 pikë;
  • Intervistën e strukturuar me gojë që konsiston në motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën, deri në 25 pikë;
  • Jetëshkrimin, që konsiston në vlerësimin e arsimimit, të përvojës e të trajnimeve, të lidhura me fushën, deri në 15 pikë.

 

 

 

 

 

3.6 DATA E DALJES SË REZULTATEVE TË KONKURIMIT DHE MËNYRA E KOMUNIKIMIT

 

Në përfundim të vlerësimit të kandidatëve, Bashkia Selenicë do të shpallë fituesin në portalin e Shërbimit Kombëtar të Punësimit, Faqjen Zyrtare të Bashkisë dhe në stendën e informimit të publikut.

 

Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë procedurë do të njoftohen në mënyrë elektronike .

 

 

Të gjithë kandidatët që aplikojnë për procedurën e konkurimit, do të marrin informacion në faqen e Bashkisë Selenicë për fazat e mëtejshme të procedurës së konkurimit:

 

–         për datën e daljes së rezultateve të verifikimit paraprak,

 

–         datën, vendin dhe orën ku do të zhvillohet konkurimi;

 

 

 

 

 

 

AlbaniaUSA